Wednesday, July 3, 2013

Ciri-ciri orang yang Mencintai diri Kamu.

Assalamualaikum :)

Ni nak kongsi sikit pasal CINTA. Kadang2 kita tak tahu adakah seseorang itu sayang dan mencintai diri kita. Aku pun kadang2 tertanya2 adakah betul dia sayang and cinta kat aku :).
Jom kita ketahui dengan lebih lanjut. 

Post ni aku buat pun untuk mengingat diri aku ni jugak. Sebagai ilmu jugak ni. ihiks. 
Okay2 jom kita teruskan :)

1. Orang yang mencintai kita takkan pernah mampu bagi alasan kenapa dia mencintai diri kita. Sebabnya yang dia tahu di hati dan matanya hanya ada kita, dan dia akan bahagia kalau tengok kita bahagia.

2. Orang yang mencintai kita selalu menerima apa adanya diri kita, tak kisahlah kita ni gemok terlampau ke, kurus keding sangat ke, yang penting bagi dia kita sentiasa cantik dimatanya.

3. Orang yang mencintai kita selalu ingin ambil tahu apa yang kita lalui sepanjang hari

4. Orang yang mencintai kita akan mengirimkan SMS seperti ucapan 'Selamat Pagi', 'have fun', 'selamat malam', 'take care' dan sebagainya. Walaupun kita tidak membalas SMSnya. Sebab dengan cara ini menunjukkan yang si dia cintakan kita.

5. Orang yang mencintai kita akan selalu mengingat setiap kejadian yang kita dan si dia lalui bersama, bahkan mungkin kita sendiri sudah melupakannya.

6. Kalau kita sendang sakit, dia akan mengirim SMS/call dll untuk menanyakan keadaan kita kerana dia risau keadaan kita.

7. Orang yang mencintai kita selalu ingin berada dekat dan ingin menghabiskan masa bersama-sama hanya dengan kita.

8. Orang yang mencintai kita kadang-kadang merindukan kita dan akan melakukan hal-hal yang membuatkan kamu pening. Namun ketika kita mengatakan tindakannya itu membuat kita berasa terganggu si dia akan meminta maaf.

9. Jika suatu saat kita merindukannya dan ingin memberinya kesempatan dia akan menunggu kerana sebenarnya dia tak pernah mencari orang lain.

10. Orang yang mencintai diri kita akan mampu lakukan apa sahaja asalkan dia gembira melihat kita bahagia dikala bersama dengannya.


Salam sayang,
ZAHIYA





No comments: