Saturday, January 19, 2013

HANGOUT WITH GIRLS

Assalamualaikum dan selamat sejahtera :)


Semalam ( hari KHAMIS )  adalah hari terakhir aku habis exam .. And sangat lega rasa bila dah exam okay .. Just wait for the result . Tak tau la ape rupa exam aku tu . Ada CACAT ke . Semoga baik je hendaknya . Aminn ..
Habis je exam ari tu , aku and my girls pergi  hangout ke MID VALLEY .. Melepakan segala tension we all bila dah habis exam tu . Sebenarnya mula2 plan nak pergi PORT DICKSON tapi atas sebab2 tertentu terpaksa cancelled out trip to PORT DICKSON tu . Sangat sedih k . But it is okay next time akan dirancang dengan BAIK PUNYA . hehe .




 Sebelum pergi berjalan2 mesti kena amik gambar dulu kan . 

Then , bila dah sampai2 tu first2 serbu ke kaunter GSC sebab nak dapat seat cepat . Takut penuh pulak kan . Al maklum movie baru keluar kan . Of course la penuh . And Alhamdulillah still available . Lepas beli ticket pergi sembahyang and then makan . Makan kat FOOD JUNCTION dia je . First time try makan makanan korea . Sangat sedap okayy . Lupa dah nama makanan tu ape. Tapi memang sedap . And lepas ni kalau pergi mid valley je akan makan makanan tu . hehe . 

Dah hbis tengok movie MAMA . Main Bowling pulak . Dah lama tak main bowling , main la jugak kan . huhu . Mula2 taknak tau tapi dah dorang ajak main je la . Demi untuk berseronok2 aku sanggup . Haha . Hilang semua stress2 dia . Heheehe .





 And result lepas main bowling . Aku just dapat 3rd place . Percubaan yang baik . Nampak tu strike sekali . Terror jugak aku ni . hihihihi . *aku memang suka perasaan .



And after main bowling . time to back home . Bila hangout after exam nie rasa dah takde beban for awhile . Sebab kadang2 tu bila hangout time exam memang macam tak keruan jadinya . I would to thank to IKA (my beloved roomate ) ,   KAK ATHIRAH and KAK YATI because you made my day happy. And aku takkan  lupa scene dimana time tengok wayang they all menjerit tengok movie tu . sangat kelakar okayy . Tak tahan aku nak gelak time tu tapi ku tahan jugak . HAhahaha . Lepas ni nak ajak korang tengok citer seram2 lagi la . Mesti best kan . Hehehe . Lepas ni kita pergi lagi k :) Love you all :)


Lots of LOve,
ZAHIYA

No comments: