Wednesday, June 6, 2012

pagi2 ni aku teringin nak menulis sesuatu sebelum memulakan kerja2 aku . sejak kebelakangan ni aku asyik penat . mungkin pengaruh dri kerja aku ni kot . padahal duduk je menghadap komputer . duduk pun sbnrnya pnt jgk tau . ingat x penat ke . ok dah dua hari tak cll bf aku tu . rindu seyh . terlalu rindu dekat die . tak sbr nak jmp dye next week . sabar2 . tak lme dh . hihi :)

result exam dh dapat . so , just tunggu tawaran dri universiti2 yg aku pilih . cuma kena tawakal je la dapat mne . jgn jauh lg sudah . and the most important aku dan bf aku dh promise nak belajar tmpt yg sme . course yg sme . so that , kiteorg boleh graduate sme2 . kerja sme2 . everything nak buat bersme2 . diharapkan ape yg kiteorg rnngkan berjln dgn lncar . 

now nak story pasal biasiswa / pinjaman . aku ingat nak apply jpa ngn mara . tpi tu la kne tngu result upu dulu bru leh apply . tu la dulu bila dye ngah bukak xnk sibuk nak apply . aku ni mmg cm ni . suka buat keje last minute . hihi . tu antre perangai buruk aku . bnd2 yg aku rse sgt penting bru aku buat on the spot tnp bertangguh2 lg .. pelik kan aku ni . tapi BENAR . hihihi .. 

ok lah . dh pukul 9 ni aku nak stat kerja sudah . so next entry kalau aku rajin malam ni okay ! 
good morning . jgn lupa SENYUM . hahaha , xde kena mengena . :P


No comments: