Thursday, May 31, 2012

KEPUTUSAN EXAM .

ASSALAMUALAIKUM ! . . entry kali ni aku nak story mory sikit pasal result aku . dapat result ari selasa ( 29 MEI 2012 ) . sgt mendebarkan la jgk kan . aku takot fail kot . tpi alhamdulillah rezeki aku lepas target yg aku capai eventhough aku xdpt 4flat . takpe . ALLAH ada perancangan yang lagi baik untuk aku di mse hadapan . maybe bkn sekarang sape tahu esok lusa rezeki aku kat tmpt lain.
tengok tu subjek yang telah mencacatkan result aku ialah EKONOMI . knp ekonomi ? sbb time tu tgh jwb exam dgn dlam kepala yg tak sbr nak balik .. hihihi . lepas ni aku akn cuba yg terbaik even pun paper yg terakhir sekali . sbb selalu paper yg last2 tu mesti kecundang kan . sabor je la ... harap2 result ni boleh membantu aku utk dpt tmpt di universiti yang terbaik .

ok ,, bercakap pasal universiti . aku dh pun isi permohonan upu utk fasa 2 , jenuh jgk tu nak isi mne yg aku rase aku boleh adapt dan sekaligus mengisi utk buah hati aku . kteorg pilih tmpt yg sme dan kos yg sme . aku harap kteorg dpt tmpt yg sme . kos sme . satu kelas lg . wahhh !! best nya kan . bahagianya hidup kalau ditakdirkan cm tu .
cuba tgk gmb kat ats ni . tu la senarai2 U yg aku telah pilih . tpi ad satu kos tu yg cm tak berkaitan sgt dgn kos akaun aku . but it's okay , setiap kos yg ditawarkan semuanya ad keistimewaan sendiri . itu semua atas kehendak sendiri . apa org selalu kata NAK SERIBU DAYA TAK HENDAK SERIDU DALIH . wahh aku pndai skng nak bermadah2 skng ni. bangga nya lahai .. hahaha ... aku ni mmg suka perasan sikit . sorry la .. and kepada kawan2 aku semoga kita semua dapat tempat di Universiti2 yg dipilih . amin !!!



No comments: