Thursday, June 7, 2012

kekasih hati aku

hari ini aku rse tibe2 aku nak bercerita ttg MUHAMMAD ALIFF . boyfriend kesayangan dan tercinta aku tu la . hikhik . aku pun xtau mcm mne aku boleg sangkut ngn die . nak kata hensem ? hm die mmg hensem + cute . ada org kata muka die mcm BABY FACE . "sayang , muka cm baby face ke ? " hihi , aku no komen . ty kalo aku puji boyfriend aku ada org tak suka pulak kan . so xpyh la komen ape2 . senang kan ? . . 

first perkenalan yg tak diduga . jeng jeng jeng . honestly aku cakap since aku kat dalam kmp tu aku xpernah nmpak muka die . kalau ad pun mybe aku x amik tau sgt kot . haha . yg kelakarnya die ckp time die senyum kat aku , aku tak snyum pun kat die . die kata sdih tau bile die senyum aku tak balas balik . hihii . " sory sayang, anje xsuke sgt tgk2 org ni " . jge pndngan la katakan . heee :D . dan pada suatu hari tu die dapat tau yg aku ni satu kelas dgn kwn satu aras die iaitu ADELIN . and start that day , die selalu la suruh posmen x berbayar tu kirim salam kat aku . hehe . so sweet . dia kata dia nak aku tahu yg die ad .

before this aku pnh tgk muka die kat fb tpi tu la aku xtau la pulak yg die ni budak KMP kan . tu la org kata kalau jodoh tu xkan kemana la kan . first2 kenal2 dulu dlm mase sebulan la jgk kan . bile dh lme2 aku knl hati budi die . aku accept die jadi KEKASIH TERAKHIR aku . tu aku akan cuba memperthnkan hbngan kiteorg smpi la bile2 . DOAKAN SEMOGA KAMI BAHAGIA :) . 

ok lah xmau la citer lebih2 pasal die . biar lah ia menjadi rahsia aku . biarlah aku yg kenal dalam dan luar die :) 
I LOVE YOU SOOOOO MUCH SAYANG !

No comments: