Saturday, June 22, 2013

MY AMBITION TO BE ???

Assalamualaikum. 

Hai korang. Nak tahu tak ? sekarang ni aku tengah addicted gila tengok cerita DUNIA LOLA. Best sangat. Even pun cerita yang pendek tetapi menarik. And aku memang minat berfashion jugak . And now I have my own online store. Tapi hanya mampu secara kecil-kecilan . And In shaa Allah if ada rezeki lebih akan diperbesarkan lagi.

Bercakap pasal online store sendiri. Dari dulu memang teringin nak ada jenama baju sendri. Ada butik baju sendiri. And aku akan pastikan cita-cita aku itu dapat dicapai. Biarlah ambil masa lama pun. Asalkan kita akan dapat hasil yang kita inginkan masa depan. Aku harapkan sokongan dari korang okayy ! ihiks. 

And kalau rasa nak jenguk Facebook page aku silakan layari : Mypinkstore .
Jangan lupa LIKE tau. I need you to support me :)

Just a short story from me . Sekarang ni tengah final exam lagi. One more paper left !
Paper PERSEPSI & KOGNISI. Doakan aku semoga tenang bila jawab exam keyh :)

After this aku akan cuba rajinkan diri mengupdate blog aku ni. 

See you guys . 




Salam sayang,
ZAHIYA

No comments: