Wednesday, March 9, 2016

BRIDE-TO-BE

Assalamualaikum and hai semua :) #takjawabdosa. Hehehe :DDDDD

Last friday, aku dengan kengkawan aku celebrate untuk kawan aku yang bakal berkahwin tak lama lagi. OMGeeeeeee Congratulations Shuhada !!!!

Just a small small small party for her. Sebab kteorg dah lama plan since last year. Haha. Bukan main lama kau kterog plan ni. Lastly jadi jugakkk. Memula plan nak stay 2 days one nights dekat mana2 hotel kan. Tapi memandangkan masa mencemburui kteorg so kteorg decide just buat makan2 sikit utk dia.

Shuhada lepas ni kau dah jadi isteri org weyhh. Aku sentiasa mendoakan kebahagiaan kau dunia dan akhirat. Bersabar dalam apa jua. Apa2 boleh share dengan kteorg.... Aku tak reti nak bagi speech panjang2. Sebab aku ni pemalu. hahaha.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 P/s : Inilah dia bakal pengantin tu. Hehe. Cantik and kelakar as alwaysssss... 





 Ni lahhh orang yang menjayakan program kali niiii.. Hehe...Lagi dua orang ada komitmen lain. 
Takpe nanti kita plannn lain lagi. Mungkin utk sesiapa yg akan kawin lagi.. hehe..




Lepak dekat zawara je. ZAWARA Platinum Walk. 


 Gilerrrr cepat sampai makanan... bontot pun tak panas lagi.... 
Aku makan ni jerrrr. Bukan diet okayyy. Tu je yang rasa bolehh makannnnn.




Sementara tunggu yang lain sampai kita selfie duluuuuuuu...





Sebelum balik haruslah bergambar. Kteorg buli org kat situ. Hahahaha. 


Lepas dah makan2 semua dekat zawara. Kteorg berpindah ke suatu tempat yang tidak boleh tahu... 
Hahaha. Balik kul 3 pagi... Siapa yang keje hari sabtu. Kesiaannnn. Hehehehe. Btw happy gelak2 ngn korang semuaaaaa. See you guys next week.. Muaahhhhhhh..



Salam Sayang
ZahiyaZainuddin



2 comments:

Hasif said...

Wslm.. Ooo selamat pengantin baru.. Ingat tuan blog yg kawen tadi.. Hehe.
.

Jalan2 sini...
Jom baca artikel baru ni..
Jemput join ye..

https://www.ahmadhasif.my/2016/03/nak-20-orang-yang-nak-belajar.html

Najwa said...

ok ke food kat zawara coffee ittiew?
glad to see u girls had fun :D