Wednesday, August 5, 2015

Hadiah Birthday !

Assalamualaikum and hello everyone :)

Hari ni nak cerita sikit pasal hadiah birthday yang zahiya dapat daripada bf kesayangan.

Nak tahu dia bagi hadiah apa? 

Jeng ... Jeng.. Jeng...

KUCING !

Unexpected okay. Tapi happy gilerrr..
Nama dia LARA. Cik BF jugak yg suggestkan nama ni.
Dah nama pun LARA, so maksudnya ni kucing betina.
Haritu pergi jumpa Dr., Dr. kata usia dia baru dalam satu bulan lebih la.
Jalan pun terkedek-kedek lagi. Tak kuat sangat kaki nak berjalan.
Tapi lepaskan jugak sebab nak bagi dia berjalan.

Tapi buat sementara ni dia duduk dengan Cik BF atas sebab-sebab tertentu.
Hujung minggu baru jumpa dia semula.

Menurut cerita org yang dikasihi,
jumpa lara ni kena kepung dengan anjing, mungkin anjing nak makan dia kot.
Tapi dia bernasib baik diselamatkan oleh ayah Cik BF. Alhamdulillah umur dia masih panjang.

Tapi kan masa Cik Bf nak bagi dia kata dia beli kat kawan dia.
Tu lah nak tipu beli, kan dah kantoi.
 Kepada CIK BF, sila jangan menipu ye. Hehe. Tipu tu dosa tau. Mati seksa.

So zahiya harap boleh jaga lara dengan sebaiknya. Umpama anak sendiri pulak lara ni dah.

WELCOME TO MY LIFE DEAR .
 






3 comments:

Syah said...

Hai,assalamualaikum,

saya jual iphone,samsung,oppo,phone case,powerbank...dn etc
jemput lawat blog saya

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/

dan ig saya

@nurnasuha96_

whatsapp : +60196117811

Dyana Hassan said...

Comelnya kucing awk. Kalau nak carikan dia kawan saya ada 3 kucing untuk di adopt tau.

Btw saya baru buat giveaway khas untuk raya aidil adha.. jom la join kalau berminat.. tq =)

http://minjee08.blogspot.com/2015/08/nak-menang-baju-raya-aidil-adha-cepat.html

hamizah che mat said...

cantiknya nama meoww dia.. huhu
JOM FOLLOW SAYA