Saturday, November 24, 2012

Bulan Kelahiran

Assalamualaikum .

Kali ni nak mengUPDATE pasal diri aku mengikut bulan kelahiran .
Setelah aku baca berdasarkan kajian Dr Fadzilah Kamsah hampir kesemuanya ciri-ciri yang
ada tu memang diri aku ..

Sangat suka didamping (mestilah ! )
Banyak berahsia dan sukar dimengerti terutamanya lelaki ( tepat ! )
Ada harga diri dan maruah ( of course la kan ..)
Tak suka menyusahkan org lain tetapi tidak marah apabila disusahkan ( sangat betul ! )
Mudah dipujuk dan bercakap lurus ( selalu pujuk hati sendiri .)
Sangat menjaga hati orang lain ( itu sudah semestinya )
Sangat peramah ( suka bercerita pasal apa2 pun aku ni )
Emosi sangat mendalam dan hati mudah terluka ( yup . betul .... )
Berjiwa sentimental ( memang lah . senang nangis )
Jarang berdendam ( betul2 )
Tidak suka benda yang remeh-temeh ( tgk situasi )
Membimbing cara fizikal dan mental ( hm ntah la )
Sangat peka, terlalu mengambil berat dan mengasihi serta penyayang ( tepat !!  )
Sangat suka kanak-kanak ( suka kacau diorang )
Tinggi daya simpati ( tak boleh tengok org susah )
Pemerhatian yang tajam ( maybe .... )
Mudah dan rajin belajar ( time nak exam je .. hehe )
Suka duduk di rumah ( bolehlaa )
Rajin dalam membuat kerja ( betul ! tak suka duduk2 saja )
Suka tunggu kawan tapi tak cari kawan ( betul la kot .)
Lemah dari segi kesihatan perut ( agak la )
Mudah gemuk kalau tidak kawal diet ( maybe ..)
Minta disayangi ( of course !! wajib )
Mudah terluka hati tapi lambat pulih ( tepat 100%)


 ni je la yang dapat aku kongsikan serba sikit pasal aku .
Aku hanyalah seorang manusia .


Lots of Love ,
ZAHIYA

No comments: