Wednesday, May 4, 2011

penjagaan kulit ku

assalamualaikum ... 
aku sbnrnya sgt menitik beratkan pasal kulit aku ...huhu...
itu menjd satu kewajipan aku ..knp aku terlalu obses ngn kecantikan..
mmg la org kata CANTIK ITU HANYA SEMENTARA..
btol tu ., tpy kulit aku ny agak sensitif ckit ... tu yg aku kne jge lbh ...
ty dyer majok...hehehe...
ad skali tuh kan tbe2 ad jerawat kat hidung aku ny ... 
dh la besar lak tuh ....sbr je la ..aku smpi sngup tak kuar umah ...
gara2 jerawat tuh .. geram !!
tpi skngh ny dh hilang ... just ad ckit2 kesan dye jer ... tpi nk hilang dh ...
skng ny plak mslh len kt muka aku ...
iaitu muka aku tbe2 ad nek merah2 .. tpi tak ketara sgt la...
msih boleh diambil tindakan daripada ia berlanjutan... 
bru tdy perasan ...
untuk pengetahuan sume ... kulit muka aku ny sensitif ckit kat chya ..
kalo terlalu lame sgt berjemur bwh pns ...kulit aku akn jd merah ...
tak sukanya .. harap2 dh ok ckit sok ... dh letak tomato dh ny .. biar 6pak berseri ckit ..
hehehe...aku ny suka pki bnd2 yg mcm tomato , lidah buaya , mcm2 la...
 nak jge muka la katakan an ...
huhu... lg satu aku menjge kulit muka aku ngn memkn ulam-ulaman ...
sdp gler kot ... cuba la skali ... pasti anda suka...
hehehe,,,,k la...aku dh ngntopk la..
kne jge kulit ny ... tak leh tido lmbt2 ...
bye2 see u .. muah 

POSTED BY 
zahiya zainuddin

No comments: